Szállítási feltételek

Szállítási feltételek

 

Házhozszállítás futárszolgálattal

MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk.

Csomagod összekészítése után azt átadjuk szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben értesítést küldünk, illetve automatikus e-mail értesítést küld a futárszolgálat a várható kézbesítéssel kapcsolatban, mely tartalmazza a csomagkövetési számot, mellyel nyomon követheted a rendelésed útját partnerünknél.

NEM TALÁLT OTTHON A KÉZBESÍTŐ? INGYENESEN ÚJRA KISZÁLLÍTJUK!

Amennyiben a futár az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

KÉRJÜK, HOGY A CSOMAG TARTALMÁT MÉG A FUTÁR JELENLÉTÉBEN ELLENŐRIZD LE!

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.

 

Szerződött futárszolgálati partnerünk elérhetőségei:

GLS Hungary Kft.:


Telefonos elérhetőség:

Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el.

Telefon: +36 1 802 0265*
Mobil: +36 20 890-0660*

https://gls-group.eu/HU/hu/gls-elerhetoseg