Az Ön bevásárlókosara még üres!
Szállítási
feltételek
Házhozszállítás
futárszolgálattal
MIKOR ÉS
HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?
A kiszállítás
Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A
kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk.
Csomagod összekészítése
után azt átadjuk szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben
értesítést küldünk, illetve automatikus e-mail értesítést küld a futárszolgálat
a várható kézbesítéssel kapcsolatban, mely tartalmazza a csomagkövetési számot,
mellyel nyomon követheted a rendelésed útját partnerünknél.
NEM TALÁLT
OTTHON A KÉZBESÍTŐ? INGYENESEN ÚJRA KISZÁLLÍTJUK!
Amennyiben a futár az
áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről
ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen
kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen
megkísérli a kiszállítást.
KÉRJÜK,
HOGY A CSOMAG TARTALMÁT MÉG A FUTÁR JELENLÉTÉBEN ELLENŐRIZD LE!
A csomag tartalmára
vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány
vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.
Szerződött
futárszolgálati partnerünk elérhetőségei:
GLS Hungary Kft.:
Telefonos elérhetőség:
Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el.
Telefon: +36 1 802 0265*
Mobil: +36 20 890-0660*