-
Az Ön bevásárlókosara még üres!
Általános
szerződési feltételek
Jogok és kötelezettségek
A jelen Általános
Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Zebrateam Kft. (továbbiakban:
Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.112shop.hu weboldalon keresztül nyújtott
elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban:
Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a
továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik,
amely a www.112shop.hu
weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése
Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által
történik.
Szolgáltató
Adatai:
•
Név: Zebrateam
Kft.
•
Székhely
és levelezési cím: 1116 Budapest, Fehérvári út
108-112.
•
Ügyfélszolgálat: 1116
Budapest, Fehérvári út 108-112.
•
Telefonszáma: +36
1 501 4034
•
Faxszáma: +36
1 401 4035
•
E-mail
cím: Lépj kapcsolatba
ügyfélszolgálatunkkal
•
Cégjegyzékszám: Cg.
01-09-864743
•
Bejegyző
bíróság megnevezése: Fővárosi Bíróság mint cégbíróság
• Adószám: 13621128-2-43
1.
ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, A FELEK KÖZÖTTI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE
1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a
Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi
szolgáltatásra, amely a www.112shop.hu weboldalon (a továbbiakban:
Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: 112SHOP Online
áruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan
kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben
meghatározott Felek között jön létre. A 112SHOP Online áruházban történő
vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs
társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi
CVIII. törvény ("Elkertv.") szabályozza.
1.2. A 112SHOP Online áruházban
történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen
ÁSZF-ben meghatározott módon.
1.3. A 112SHOP Online áruház
szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára,
regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd
belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki
jogosult.
1.4. A megrendelés leadását követően a
szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható,
illetve lemondható. Erre kizárólag elektronikus levélben van lehetőség. A Felek
között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt
szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5
évig őrzi, utólag hozzáférhető.
1.5. A szerződés nyelve magyar.
1.6. A Szolgáltató semmilyen
magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
1.7. Ügyfélszolgálat: Zebrateam Kft.
Ügyfélszolgálati iroda helye: 1116
Budapest, Fehérvári út 108-112.
Az ügyfélszolgálat
címén személyes ügyfélfogadásra is van lehetőség. Az Ügyfél kizárólag
személyesen, emailben vagy telefonon tudja felvenni a kapcsolatot az
ügyfélszolgálattal.
Telefonos ügyfélszolgálat hívható: A
mindenkor érvényes nyitvatartási időben.
Telefon: +36 1 501 4034
Fax: +36 1 501 4035
Internet cím: www.112shop.hu
E-mail: webshop@112shop.hu
2.
REGISZTRÁCIÓ
2.1. A Főoldalon található Regisztráció
menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a
regisztrációra, amely két részből áll. Egy előzetes adatbekérőt (egy szabadon
választható felhasználónév, egy valós e-mail cím és egy választott jelszó
megadása szükséges) a regisztráció érvényesítésére szolgáló e-mailben küldött
linkre kattintást követően egy részletesebb, személyes adatlap követ, melynek
kitöltésére a megrendelések leadását megelőzően is sor kerülhet. Az Ügyfél a
Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a
Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és
elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.
2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által
tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási
késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem
terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az
Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a
Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden
regisztrációt egy önálló személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására
bejelentkezés után, a Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség,
amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált
adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű
felelősség nem terheli.
2.3
REGISZTRÁCIÓ TÖRLÉSE
2.3.1. Ügyfél jogosult a
regisztrációját bármikor törölni az ügyfélszolgálatnak küldött e-mail
üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul
gondoskodni a regisztráció törléséről. A Ügyfél felhasználói adatai a törlést
követően a lehető leggyorsabban eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez
azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok
megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok
visszaállítására többé nincs mód.
2.3.2. A felhasználói hozzáférési adatok
(így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag az Ügyfél a felelős.
Amennyiben Ügyfél tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott
jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles
haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a
harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles
egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.
2.3.3. Ügyfél vállalja, hogy a
regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak
érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.
3. MEGRENDELÉS
3.1. A vásárolandó áruk lényeges
tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a
konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni azzal, hogy az áru
részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő használati
utasítás tartalmazza. A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a
termék a weboldalon vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál
kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. Ha a vásárlás előtt az
áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll
rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék - ahol ezt a jogszabályok
előírják - használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná
kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal - mielőtt
az árut használatba veszi - jelezze vevőszolgálatunknál, pótoljuk. Amennyiben a
Weboldalon található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával,
használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több
információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, melynek
adatait, elérhetőségét az 1.7 pontban találja.
3.2. A vételár mindig a kiválasztott
termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános
forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a
kiszállítás költségét.
3.3. A Weboldalról megrendelhető
termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a
módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás
a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni. A termék átvétele csak az online fizetési tranzakció biztonsági ellenőrzését követően lehetséges.
3.4. Amennyiben a Szolgáltató minden
gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a
nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy
becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő
"0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles
a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő
szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
3.5. A megrendelést a Szolgáltató
Weboldalán keresztül csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha az
Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha
az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a
Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul
megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve
egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
Megrendelés feladására
a 112SHOP Online áruházban a regisztrációt követő bejelentkezés, majd a Kosár
használatával van lehetőség. Az Ügyfél a kiválasztott termékeket az egyes
termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető
oldalon található „Kosárba” gomb használatával teheti Kosarába. A Kosár
tartalmát megtekinteni, módosítani a Weboldal jobb oldalán található kosár ikonra
kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt
mennyisége, illetve a Kosár tartalma törölhető („Kosár kiürítése”). Amennyiben
az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a „Tovább az átvételi módokhoz”
feliratra kattintva a megjelenő felületen be kell jelentkeznie a Weboldalra
vagy regisztrálnia kell, hogy megrendelését leadhassa. Ezt követően választani
tud az átvételi módok közül illetve meg tudja adni a számlázási és szállítási
adatokat. Ha minden szükséges adatot megadott és kiválasztotta az átvételi
módot, akkor a „Tovább a fizetési módokhoz” gombra kattintva választani tud,
hogy hogyan kívánja kiegyenlíteni a megrendelésének végösszegét. Ha választott
a fizetési módok közül, akkor a „Tovább az adatok ellenőrzéséhez” gombra
kattintva egy összegző oldalon ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt
rendelése adatait, módosíthatja a számlázási és szállítási címet,
kiválaszthatja a fizetés és a szállítás módját, valamint megjegyzést fűzhet
megrendeléséhez.
A megrendelés feladására,
az ajánlat elküldésére „Megrendelés elküldése” feliratra kattintást követően
kerül sor. A rendelés leadása tehát a „Megrendelés elküldése” gombra
kattintással történik, ami az Ügyfél részére fizetési kötelezettséget
keletkeztet.
3.6. A Honlapon megjelenített termékek
vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon
(bruttóban) van feltüntetve.
A termékek mellett
feltüntetett vételár nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Külön csomagolási
költség azonban nem kerül felszámításra.
A termékek ára magyar
forintban (Ft) kerül feltüntetésre.
4.
ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA
4.1. Az Ügyfélnek a rendelés bármely
szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a
Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a
megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a „Törlés” feliratra
kattintva).
5. AJÁNLATI
KÖTÖTTSÉG, VISSZAIGAZOLÁS
5.1. Az Ügyfél által elküldött ajánlat
(megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló
e-mail útján legkésőbb 2 munkanapon belül visszaigazolja az Ügyfél részére,
mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a
regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási
információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt
termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási
költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló email kizárólag
tájékoztatja az Ügyfelelt arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz
megérkezett.
5.2. E visszaigazoló e-mail a
Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának minősül,
mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és az Ügyfél között.
5.3. Az Ügyfél mentesül az ajánlati
kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg
Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.
5.4. Ha az Ügyfél rendelését már
elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben
szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató
felé vagy a jelzést megteheti akkor, amikor a Szolgáltató telefonon felveszi
vele a kapcsolatot, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése
érdekében.
5.5. A megrendelés elektronikus úton
megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013.
évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az
információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló
2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a
vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.)
Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól
szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
6.
SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK
6.1. A Szolgáltató a megrendelt és
házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítja saját
szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével, ha az adott
megrendelés bruttó értéke eléri a Weboldalon mindenkor közzétett, díjmentes
szállítást biztosító összeget. A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem
érő kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a fuvardíjat az Ügyfél viseli
oly módon, hogy a fuvardíj a megrendelés összesítő képernyőn, a számlán és a
visszaigazoló emailben is feltüntetésre kerül. Az Ügyfél az aktuális szállítás
díjáról a következőlinken keresztül tájékozódhat. Ha egy Ügyféltől azonos napon
több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön
kerülnek figyelembevételre és csak a díjmentes szállítást biztosító értéket
meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására azonban már nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Nagyméretű termékek kiszállítása értékhatártól függetlenül minden esetben külön díjszabás szerint kerül elszámolásra, ingyenes kiszállítás nem igényelhető! Mivel a Szolgáltató nem minden általa felkínált csomagszállító szolgáltatóval áll a Szolgáltató telephelyén történő csomagfelvételi lehetőséget tartalmazó kapcsolatban, ezért egyes szolgáltatók esetében “logisztikai díjat” számít fel azon csomagszállító cégek segítségével történő kézbesítés esetén, amelyek részére a Szolgáltató a csomagszállító partner részére a megrendelt árukat a Szolgáltatónak kell elszállítani feladáskor (pl. MPL).
6.2. Szolgáltató a rendelés
teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít Ügyfélnek a kiszállítási
időpont megválasztására, mely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő
szállítási intervallum kiválasztására szolgál. Meghatározott órára történő
kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. A Weboldal
Szolgáltatások menüpont Házhoz szállítás linkje alatt közölt szállítási
határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a tényleges szállítási határidő
minden esetben a rendelési visszaigazolásban szerepel.
6.3. A megrendelt terméket - az Ügyfél
előzetes jelzés alapján - személyesen is átveheti a Szolgáltató telephelyén:
•
1116 Budapest, Fehérvári út 108-112.
6.4. A Weboldalon megrendelt
szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési
visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.
6.5. Az Ügyfél a Szolgáltató által
biztosított fizetési módokról illetve átvételi lehetőségekről az átvételi és fizetési módok
oldalon tájékozódhat.
6.6. Számla: Szolgáltató az
Ügyfél részére a kifizetés igazolására, a megrendelés elküldését követően
számlát állít ki. Az elektronikus díjbekérő számla tartalmazza azt az összeget,
amit az Ügyfél banki átutalással vagy egyéb a Szolgáltató által biztosított online
fizetési mód igénybevételével (Barion használata, előre utalás stb.) köteles
kiegyenlíteni.
A termék átvételekor
(bármely üzletben, Webox Csomagautomatából történő átvétel, kiszállítás során a
futártól történő átvétel stb.) a Szolgáltató az Ügyfél részére a vásárlás
igazolására, papíralapú számlát ad.
Azok az Ügyfelek, akik
az online megrendelés során a személyes átvételt választották, a kiválasztott
üzletben kapnak nyomtatott számlát az eladótól.
7. ELÁLLÁS
JOG
Az e pontban foglaltak
kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró
természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe
vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat
címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).
Fogyasztó jogosult a
termék adásvételére irányuló szerződés esetén
1.
a terméknek,
2.
több termék szolgáltatásakor az
utoljára szolgáltatott terméknek,
3.
több tételből vagy darabból álló termék
esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
4.
ha a terméket meghatározott időszakon
belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy
az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének
napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül
elállni.
Fogyasztót megilleti,
hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti
időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Fogyasztót nem illeti
meg az elállási jog
• <